Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

måndag 27 oktober 2014

Fröken i Söder- En "magisk" tablett som veckans tips

Som tjej och kvinna får man stå ut med både mens, pms och klimakteriet. Det senare har jag inte kommit till än, men det är nog bara en tidsfråga.;-)
Pms har jag skrivit om innan, men jag har inte talat om att jag testat ett receptfritt preparat från apotektet som jag hört talas om.
"Mirakelpiller"

Nu har jag ätit tabletterna som bara innehåller saker från växtriket under drygt en månad och jag säger bara "WOW".
Jag har inte varit ledsen, nedstämd, arg eller haft humörsvängningar under de två senaste "när jag borde haft PMS" Tydligen uppnår man inte full effekt förrän efter tre månader, jag kommer definitivt att fortsätta med tabletterna. De kostar ca 300 kr för 60 tabletter. Första två månaderna äter man två varje dag och sedan äter man 1 tablett per dag.
Jag tror att min familj med glädje unnar mig den summan mot att jag är lite jämnare i humöret varje vecka.
Bild från Anna- Karin Eldes bok "Om ingen..."

Har du pms?
Ha en fin måndag och GLÖM nu inte att kommentera fredagsinlägget i Rosa Bandetanda.
Kram Stina

3 kommentarer:

  1. Har med testat dem, men efter ett tag märke jag ingen skillnad.
    Men sen är det ju väldig obalans i min kropp då jag inte tillverkar östrogen själv längre. Så det kan ju bero på det.
    Ni ser ju ut att ha haft en härlig helg, gott att komma iväg så där på tu man hand ibland.
    O så blir det lite ledigt nu i veckan va? Skööönt.
    Ha de fint vännen!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Jag har som tur är inte någon pms och inte heller någon mens, så det kan ju bero på det. Jag har p-stav och min mens har uteblivit vilket jag tycker är oerhört skönt.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  3. Tack För Tipset!
    Tabletterna ska inhandlas...

    Första gången jag är inne och kommenterar.
    Gillar Din "vardagliga" blogg.

    Ha de gott,
    Sari

    SvaraRadera