Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

tisdag 11 november 2014

Fröken i Söder-hemma igen

Hemma igen efter två fullmatade och väldigt bra dagar i konsten att ställa rätt frågor samt coaching.
Jag tycker det är väldigt intressant att man kan coacha människor genom att ställa rätt frågor så att personen själv hittar lösningar på sina funderingar. Nu hoppas jag kunna coacha och utveckla andra.
Har du blivit coachad?

En lite hyacint har flyttat in.Kruka Blomsterlandet.
Lykta från butiken Grått, men finns även på Illums Bolinghus
I går kväll hann vi med en promenad, men någon löpning blev det tyvärr inte. Jag har sovit väldigt bra på hotellet, det var väldigt sköna sängar, kuddar och täcken. En bidragande orsak var nog också allt matnyttigt vi fick till oss under dagarna.
Nu blir det lite jobb samt en stunds slappande i soffan.
Kram Stina

6 kommentarer:

  1. Så skönt att vara hemma igen :)
    Nä, jag har aldrig blivit coachad, men hoppas ju få lite pepp från KBT-terapeuten, som jag hopas få en tid hos snart...
    Den är så fin den lyktan, tror minsann Erika har den med:)
    Jag har köpt en speciell stjärna idag, bara måste få upp den i morgon!
    Ha en fin kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Nope aldrig blivit coachad, kan tänka mig att få
    Coachning i tålamod hehe...
    Så härligt med fulla dagar av inspiration...
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem, vad kul att din resa blev så lyckad! Så fint på köksbänken. Var länge sedan jag blev coachad, vi kanske kan ta ett pass nästa gång vi ses ;). Skulle behöva fräscha upp! Ha en fortsatt skön vecka, hälsa! Kramar C

    SvaraRadera
  4. Åh, vad spännande kurs det lät som! Skulle jag vilja gå på!! Ja, borta bra men hemma bäst!
    Fint med hyacinter och lykta!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  5. Spännande ...Jag har inte blivit coachad - än hihi
    ♡ -ligt Välkommen hem igen/Kram

    SvaraRadera
  6. Jag har blivit coachad. Det är spännande. De som är riktigt bra coacher kan ju verkligen få en att komma fram till saker själv, med rätt frågor. Det är väldigt spännande tycker jag. Den coachingen jag var med om var sådär, för att vara ärlig. Inte riktigt rätt person för mig. Men jag tror ändå på företeelsen som sådan, men man ska hitta rätt person!
    Kram Jennica

    SvaraRadera