Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

tisdag 2 juni 2015

Fröken i Söder- regn och rusk

Här i Polen hade vi kallt, regn och rusk igår. Startade upp med en joggingtur före 7.00. I går fick jag med mig en annan lärare och även några elever.






Eleverna har visat sin show på två skolor och igår fick de tre timmars egentid med shopping i Gdansk. Gdansk är en superfin stad!
Vi var några vuxna som hittade ett trevligt köpcenter a la Emporia(Madison), måste ha varit samma arkitekt. Där hittade jag en fin topp till dottern.



Vi var också i en väldigt gammaldags hattaffär där vi provade hattar och hade kul.
Middagen intogs på Hard Rock café.




Idag har eleverna uppträdit på andra ställen under förmiddagen och efter lunch ska vi till Sopot.
Jag får nog visa bilder från detta när jag kommer hem, då jag har väldigt dålig tillgång till WiFi.
Jag är helt ouppdaterad på nyheter, sociala medier och bloggar....får läsa ikapp lite när jag kommer hem.
I morgon fyller min kollega 55 år. Jag har fixat presenter och tagit med i resväskan så att jag kan sjunga för henne i morgon bitti.
Hon vet inte om att jag vet att hon fyller år, så hon lär nog bli överraskad....
Ha en fin dag! Kram Stina

7 kommentarer:

  1. Vad spännande resa synd bara med vädret. Duktig du är som tar dig upp på morgonen och springer. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Trist med vädret, men roligt att se och uppleva något nytt. Och så duktig du är som får till en löprunda också. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Jätte bra ordspråk på tröjan!
    Va gullig du är som tänker på din kollega och fixar med present trots att ni är på resa.
    Verkligen omtänksamt! ♡
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig resa trots regn och rusk, det är det här hemma också :)
    Tycker du är hur duktig som helst som tar dig upp och springer.. mitt i allt
    Ta hand om dig och hoppas din kollega blir jätteglad :)
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Vilken rolig resa men alltid tråkigt när man inte har vädret med sig.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Åh, vad synd med vädret. verkar inte spel någon roll var man är... Just nu fullkomligt vräker regnet ner här i Västmanland. Men härligt ändå verkar Ni ha, och roligt av dig att överraska kollegan :)
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  7. Härligt med en resa. Här regnar det och stormar, det måste väl bli bättre snart va? Kram Emma

    SvaraRadera