Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

måndag 27 juli 2015

Fröken i Söder- bikini på

I eftermiddag har jag haft bikini på och haft 32 grader i luften, jätteskön känsla😜
Det var i Nybro simhall, ute var det femton grader och lite småregnigt. 
På förmiddagen var jag med dottern på stan och tog en fika på Espresso house och gjorde lite ärenden. 

Trots avsaknad av het sommarvärme har jag väldigt mycket fina blommor i trädgården: kvistrosor, rosor, lavendel, kaprifol, brudslöja, anemoner, hortensia mm så jag har fina buketter i hela huset. 



I morgon kommer vänner från London och på onsdag kommer två söta systrar med familjer hit på middag.

På fredag är vi bortbjudna på sjuårskalas och troligtvis blir det även "hemliga" resan på dagen. 
Och i helgen ska vi på fyrtioårskalas och till Kackelstugan- fullt tryck hela vecka! 
Men man vill ju träffa alla under sommaren....💕

Sedan börjar mannen jobba på måndag. Har du någon semester kvar? 
Kram Stina

PS Hösten är i antågande- idag kom Hm- katalogenDS 🍁🍂

7 kommentarer:

  1. Hej! Ja, vad ska man säga om det där vädret... Längtar efter sommaren, läste idag att den är på väg men bara den hinner komma innan man börjar jobba... Konstigt att det inte blev någon sommar alls i juli, Sverige är ju som bäst då!
    Har precis bläddrat i HM-katalogen, en hel del fint på Home-sidorna!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tänk att man ska behöva ge sig till badhuset för att få värme och bära bikini - i juli :o
    Fullt upp hela veckan må jag säga, men det lät ju i alla fall väldigt positivt!
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Haha, ja det är väl enda chansen att kunna ha bikini o bada nu... i ett badhus. Vackra blommor. Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Hihi Hääärligt ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Stina,

    Här damp HMs katalog ner i brevlådan igår och det är för mig ett hösttecken på något sätt. Än så länge är det semestertider för oss men just nu så känns dagarna precis som en vanlig helg då det bara regnat de sista dagarna. Vad kul med besök! Imorgon åker vi till landet igen och förhoppningsvis blir det lite båtliv också innan det är dags att gå tillbaka till vardagslivet igen.

    Kram Milla

    SvaraRadera
  6. Många järn i elden, lovely! Har en dryg veckas ledighet kvar och det tänker jag utnyttja till fullo!!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Jag trodde för en kort stund att sommaren hade kommit till er. Nåja, skönt att kunna bada ändå trots att det är inomhus. Vackra blommor du har plockat in. Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera