Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

söndag 12 juli 2015

Fröken i Söder- bloggträff och ett tips

I morse mötte jag gulliga Pernilla på ett café i stan. Tänk att i lilla Kalmar finns det ett toppenfik som öppnar redan kl. 8.00 på söndagar- Ekelunds!
Pernilla och jag babblade bort ett par timmar sedan åkte hon tillbaka till sin stuga på Öland. Jättekul att hitta nya vänner genom bloggandet. Pernilla och jag träffades även i Enköping då jag var på bloggträff förra hösten.


Åh vad jag är bra på att ta selfies(ironi, ironi..)
Min topp finns på Gina Tricots rea och du hittar den här. Finns även i korall, olivgrönt och svart. Funderar på att även slå till på en svart.


Idag intogs lunchen på Ikea- vi var inte direkt ensamma......
Ett par extra Vågöstolar fick också följa med hem. Har du Ikea Familykort kostar de just nu endast 179 kr/st.

Jag hade tänkt att baka i eftermiddags, men minstingen och hans kompis höll mig sysselsatt...de provade både sandkastning och vattenkrig med kläder på.....plus en massa andra små hyss.

Jag glömde skriva att jag tränade tre pass förra veckan; två löppass(med löpkursen och ett annat med maken) samt ett bodypumppass som gav mig värsta träningsvärken.
Ikväll tänkte jag få till en liten joggingtur, vi får hoppas att jag orkar.

Kram Stina



6 kommentarer:

  1. Visst är det kul att träffa nya bloggvänner! Sååå trist att jag missade vår lilla träff på Öland men kanske det blir fler gånger?
    Du tränar flitigt och jag bara vilar hi hi...är HELT slut efter flytten, den tog musten ur mig!
    Sommarkram,
    Titti

    SvaraRadera
  2. Så mysigt men en bloggfika. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt med bloggfika, nästa helg åker vi till Kalmar och går på Roxette! Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Mysigt med bloggfika. :-) Och de där vågöstolarna har vi också, och de är faktiskt köpta för 4 år sedan just i Kalmar, då de var slut här hemomkring, så vi tog en dagsutflykt till Kalmar och just den helgen sålde dem för halva priset. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  5. Vad kul att ses! Det är det som är så kul med bloggandet att man lär känna nya härliga människor!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Jättemysigt att träffa dig Stina! Det gör vi snart om!:) Din topp klädde dig så bra! Gina tricot har en hel del har jag förstått, får nog kika ett extravarv där nästa gång. KRAM Pernilla

    SvaraRadera