Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

söndag 19 juli 2015

Fröken i Söder- Konsert, båttur mm

Sköna söndag! Fast vädret just nu inte visar sig från sin bästa sida...men vi hittade en vik i lä på vår båttur så vi kunde, sola bada, fiska och hänga med vännerna några timmar.
Det blev lite fiske, men inget napp
Igår var vi på Roxettes konsert här i Kalmar, men jag hade förväntat mig en bättre konsert. Ok och halvljummet är mitt betyg. De hade kunnat göra showen så mycket bättre t ex med storbildsskärmar och kanske visat filmsnuttar från deras trettio år tillsammans i Roxette samtidigt som de sjöng. Med andra ord- mer drag hade uppskattats!
Innan konserten grillade vi oxfilé som vi käkade med några goda sallader och en supergod grillsås som vi fick av grannarna; Monasåsen.


Jag hann också med att göra ett par fynd till på Kappahl....och ekipera dottern med diverse saker inför kommande fotbollscupen.
Jeans skönare än joggingbyxor. 100 kr


Klänning som är betydligt snyggare på. I tjock trikå med fint fall
100 kr på rean

Strandklänning 50 kr
Ikväll ska jag läsa ut min bok, som jag tipsar om i veckan och bara slappa....
Kram Stina

5 kommentarer:

  1. Gryymmesnygg strandklänning och 50 kr!!! Man döööör ... : )

    SvaraRadera
  2. Ha Ha! Du är då inte lite fräck du, som vågar kritisera Roxette. Fina fynd du gjort igen och den där salladen... Wooow Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Vad synd på konserten. Jag hade trott På fullt drag. ... bra fynd du hittade där. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Heeeeej vännen!!!
    Tack igen för den fina vasen <3
    Ska ut o plocka något vackert o sätta i den imorgon.
    Idag har jag tvättat som en riktig tok alltså, o åndå har jag massor kvar.. Men men vi har haft det så bra i Denmark :)
    Jo, du jag skickar ett annat meddelande till dig. Vill beställa mascara o eyeliner :) De är inte vattenfasta va? Den jag har nu är det o jag får knappt bort den om kvällarna...
    Kraaaaam Anna

    SvaraRadera
  5. Vad synd att konserten inte blev som du hoppats på.....Roxette liksom, de är ju riktiga idoler! :)
    Och snygga fynd!
    Kram!

    SvaraRadera