Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

lördag 29 augusti 2015

Fröken i Söder- för utsida och "undersida"

Igår var jag på ansiktsbehandling- Exuviancebehandling Classic. Jag fick ett presentkort i morsdagspresent tidigare i sommar. Så skönt att få en fräsch och ren hud i ansiktet. Jag går på hud- och hårateljen här i Kalmar, de är så duktiga och trevliga.

Idag har maken grabbdag med heldag på golfbanan följt av middag på stan. Jag och barnen har varit på stans nya lekplats, ätit lunch på stan, köpt lördagsgodis. Körde även ett träningspass på gymmet i morse innan maken åkte.

Jag och minstingen tog sedan en sväng till Change( underkläder, badkläder mm) som hade 40% på hela sortimentet tom i morgon. Passa på, Change har även en webshop!
Jag hittade en ny bh och fyra par "siden"trosor


Nu ska jag lägga de små, sedan ska jag och dottern ha filmkväll. 
Ha en skön lördag! Kram 

2 kommentarer:

  1. Snyggt! Jag behöver verkligen investera i lite fräscha underkläder. Bra pris! Skönt att unna sig lite ansiktsbehandling också, särskilt när det var en present. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Lyxigt! Ansiktsbehandling och nytt under!

    En fin söndag till dig Kram Jenny

    SvaraRadera