Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

lördag 1 augusti 2015

Fröken i Söder- refunder

Har du refunder? 
Jag skaffade det för ett tag sedan och har redan tjänat en del på att handla därigenom. ( både bokat hotell och köpt presenter) 
Om du t ex ska beställa från ellos, miinto, polarn och pyret, beauty planet, Mq hotels.com, Marlene Birger, etc går du via refunder in på butikens hemsida och får en viss procent i återbäring. 
Om du ska boka resor eller handla något kan du gå via refunder och "tjäna" på ditt köp. 
När jag handlade för 780kr fick jag 135 kr tillbaka när jag gick via Refunder, superbra! 
Refunder är gratis dessutom. Bara att bli medlem och kolla in vilka butiker som är anslutna. 

Ikväll ska vi på fyrtioårsfest hos goda vänner, det ska bli kul. I vanlig ordning har jag inte bestämt vad jag ska ha på mig, men det löser sig😜
Ha en härlig lördag! 

6 kommentarer:

  1. Nope jag är ikke medlem där..
    Hoppas att ni får en trevlig kväll och att du hittade ngt i garderoben ;-)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Ska nog kolla in refunder tror jag. :-) Ni får ha en härlig kväll, här bär det snart iväg på 50 års gille. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Det där är ju bra....jag har inte tagit ut mina pengar än, men snart......Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Å det lät smart!
    Ska nog kolla upp det där..;)
    Hoppas festen är kul!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  5. Hallå där! Har hört talas om det men inte gått med. Men låter onekligen smart ju :)
    Hoppas ni har det trevligt på festen :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Låter väldigt smart att få återbäring på nätshopping! Får du pengarna direkt till ditt konto?!!

    Kram Anna

    SvaraRadera