Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

måndag 17 augusti 2015

Fröken i Söder- träningen...

Jag har glömt att uppdatera min träning. Förra veckan blev det fem pass: tre löppass och två styrkepass med Fit 1. Skulle egentligen kört ett styrkepass till, men sträckte ryggen när jag lyfte grejer på jobbet.
Jag får köra löpning i veckan och ta tag i Fit 1programmet på söndag igen( om ryggen är bättre).
Gillar verkligen konceptet! Olika pass och rörelser som är ganska jobbiga= man får rejäl träningsvärk. 
Man kan se filmer på hur rörelserna ska utföras så det inte blir fel. Filmerna får man tag på via Forevers sida. 


I dag hämtade jag ut min premie som jag fick när jag beställde en Feminaprenumeration- sex st temuggar av Rörstrands Ostindia Floris som man kan köpa på bl a Cervera. Visst är de fina!


Solrosorna plockade dottern och mormor  igår. En man i Mönstetås odlar solrosor och skänker intäkterna till Cancerfonden. Förra året samlade han in 30 000-40 000 kr på sina solrosor! 


Ha en fin kväll! Kram 

8 kommentarer:

  1. Fin fina muggar å härliga solrosor. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Vilka snygga muggar. ...... Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Snygga och klassiska muggar och dessa fantastiska solrosor.. sååå underbara. Kraam Pia

    SvaraRadera
  4. Blåvitt porslin! Kan man aldrig få för mycket av!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Jättefina koppar!

    Stackars lilla dottern.

    Och vilka fina solrosor och vilken insats!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Vackra muggar och vackra solrosor! Ädelt att pengarna går till välgörande ändamål. Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Grymt jobbat med träningen. Jag kan längta lite efter att komma igång igen, men, en sak i taget:) Kram Emma

    SvaraRadera
  8. Härligt att träningen går bra !!!
    Och jättefina muggar !!!
    Hoppas du haft en härlig onsdag
    Kramis

    SvaraRadera