Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

fredag 25 september 2015

Fröken i Söder- hemma igen.

Hej!
Nu är jag hemma igen och jag och grabbarna har haft det lite mysigt med utelek, fika, lego- och tågbygge.
Nu väntar vi på storasyster och pappa som snart kommer hem.
Jag har njutit av en riktig latte och ska bara slappa ikväll.

Igår var vi med eleverna på färjans fina spa.
Jag bokade in mig på en massage och blev lite paff när en man kom och hämtade mig...




Men jag övervann även denna "fobi" och efter 10 minuter slappnade jag av😁
I morgon vankas det cykelfest som jag och en kompis arrangerar.
Vi hoppas att inget strular och att alla ska ha en kul kväll.
Kram 

6 kommentarer:

  1. Så härligt att avsluta resan med spa och massage :-)
    Ha en underbar helg med familjen. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med massage. Hoppas det g¨r bra imorgon. Ha en fin helg så syns vi på måndag, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Så mycket kul! Kanonväder också, perfekt för cykling!

    Trevlig helg och kram Anna

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem. Vilket skönt avslut. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Haha ja man är inte helt bekväm med en man så där, 😊 hoppas ni fick en lyckad cykelfest? Ni var så fina du o din vän på bilden på Fb. Ska bli kul att ses i morgon igen! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig avslutning på resan :)
    Fin kväll till dig !
    Kram Pia

    SvaraRadera