Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

lördag 5 september 2015

Fröken i Söder- soft lördag

Idag har vi delat upp oss lite. Jag tränade tidigt i morse på gymmet sedan har jag och minsta varit på stan och köpt presenter till barnkalas och ekiperat mellan och lilla med ytterkläder på Polarn och Pyret för x antal kr...de andra var på fotboll och dotterns lag vann.

Jag har fixat efterrätten till kvällens vuxenkräftskiva hemma hos våra vänner. ( fotbollsfrun Malin Wollin med sambo)
Det blir chokladmousse(70% choklad) med salmiak och en skvätt cognac. Till detta färska hallon så jag hoppas det ska falla alla i smaken. 
Vi ska sitta ute så jag kommer ta på mig ordentligt... Tydligen blir det även fotografering så det gäller att pudra näsan ordentligt om nu något av min nuna skulle synas i pressen;-)

Jag och mellankillen som snart fyller sex år har slöat i sängen en stund med inrednings- och legotidningar. Han önskar sig ungefär allt i tidningen...,:-)
Vad hittar ni på ikväll? Kram Stina
PS skorna i gårdagens inlägg är reaskor från hm.com Ds 

4 kommentarer:

  1. Då får jag önska dig en kul och trevlig kväll!
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vilken jättesöt och läsvärd blogg du har Verkligen!

    Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två!

    Vem vet min blogg kanske är något i din smak?
    SE DEN GÄRNA!

    Ha en bra dag!
    Kram!

    http://myckerensam.bloggplatsen.se/

    SvaraRadera
  3. Låter som du har haft en bra helg :)
    Tack för tipset om kuddarna.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Det gäller att ha logistik när familjen har olika aktiviteter.

    Kram Anna

    SvaraRadera