Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

fredag 6 november 2015

Fröken i Söder- lite fix inför helgen

Igår var jag och fixade mina naglar. Det är lyx jag unnar mig ca var femte vecka.
Tjejen jag gör naglarna hos har varit sjuk en längre tid, men nu fick jag mina naglar fina till helgen!

I morgon åker vi till en av mina bästa vänner som firar sin 40-årsdag i Karlstad där hon bor med sin familj.
Maken och jag åker tidigt och barnen är hemma med "Dolores" och "Manuel"😉( alias mormor och morfar)

Vill du göra en fräsch, god sallad i helgen kan jag tipsa om att ringla över olivolja och mangovinäger.
Jag hade ofta mangovinäger i sallad för några år sedan och som tur är blev jag påmind av Jenny med bloggen "Mitt Godaste, Finaste"
Denna sallad gjorde vi häromdagen! Ruccola, färska fikon, jordgubbar och knaperstekt halloumiost.


Ha en fin kväll!
Kram Stina 

8 kommentarer:

  1. Fina naglar!
    Den där salladen ska jag testa! Betydligt nyttigare än den pizza jag smällt i mig ikväll;)

    Ha en fin helg!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg färg du fick på naglarna. Hoppas du har en skön kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Snyggt och fräscht...! Tack för recept och tips!
    Lördagskram från Kate

    SvaraRadera
  4. Snygga naglar...
    Hoppas att ni får ett roligt och trevligt firande

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Fina naglar, kul att vara fin om händerna. Den där salladen lät jättegod. Ska testa mangobalsamicon också. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  6. Åh vad du är gullig!! Tusen tack!!
    Vilka fräscha naglar, du skulle se mina... katastrof!

    Önskar dig en underbar helg!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Gillar dessa fruktvinägers. Brukar köpa sådana när vi är i Frankrike. Favorit är mango och jordgubb. Så gott i salladen. Dina naglar är fab. Ha en jättetrevlig kväll.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Såg jätte gott ut, måste testas :)
    Jätte fina naglar, det är något som jag borde unna mig, för det ser
    ju så fräscht ut.
    Fin söndag till dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera