Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

torsdag 12 november 2015

Fröken i Söder- när man är riktigt envis

Efter jobbet körde vi det vanliga familjeracet; mat, plugga med dottern, träning för killarna och städning(hann en våning) mm
Jag var så nära att landa i soffan kl 20, men drog på mig träningskläder, reflexväst, armlampa och löparskor och stack ut och sprang 8km.

Det var min envishet som drev på mig, för jag var inte alls sugen. Jag tackar Icona Pop, Alcazar, AC/DC, The Ark, The Sounds m fl som peppade mig i lurarna!
Nu blir det dusch och sedan sover jag med all säkerhet väldigt gott!
Kram Stina 

3 kommentarer:

  1. Wooow jag är djupt imponerad ska du veta och sjukt avundsjuk på din envishet. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Önskar att jag hade haft ditt Go.....Härlig fredag till dig. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat där ! Man är väl aldrig så träningssugen som när man är sjuk och inte kan träna. Men lite rejälare promenader kör jag i alla fall så länge...
    Stora fredagskramen till Dig från Kate

    SvaraRadera