Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

fredag 25 december 2015

Fröken i Söder-julfirande

ÅTittar in lite snabbt. Kalkonen är i ugnen och mina föräldrar och min syster m familj kommer till lunch.
I onsdags hade vi svärisarna här och igår firade vi jul hos mina föräldrar. Det blir sista julen där, huset är sålt( till en fd elev)och mamma och pappa flyttar till stan.
Här kommer lite bilder från de senaste dagarnas händelser.
Uppesittarkväll:


Julafton med Juljogg, salladsfix och mys med syster och föräldrar:








Min klänning från Kappahl- reafynd från i somras och kofta från Only hittar du här.
Jag har XS i min kofta, brukar ha S men de var stora i storleken. Koftan ser väldigt dyr och exklusiv ut, men den kostar bara 180 kr!
Bättre att klä sig billigt och det ser dyrt ut än tvärtom......;-)
Jag fick väldigt fina klappar, mest träningsrelaterade. Maken fick ett löplopp i julklapp( och lite andra saker han uppskattade mer....;-))
Visar klapparna en annan dag. 
Ha en fin juldag! 

3 kommentarer:

  1. Härligt julfirande och önskar Dig en fin fortsättning på julhelgen! Kram Kate

    SvaraRadera
  2. så mysigt och gott det ser ut på bilderna!

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en god fortsättning på julen.
    Härliga bilder och mycket god mat :)
    Kram Pia

    SvaraRadera