Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

söndag 27 december 2015

Fröken i Söder- lite reashopping

Har ni fyndat på rean?
Jag håller mig gärna borta från stan dessa dagar förutom en snabb runda igår då jag redan visste vad jag skulle ha. Jag köpte en pyjamas på Kappahl, perfekt till fjällsemestern och kalla vinternätter.

En termos från Stelton fyndades på Mio för ca 300kr. (Fanns även i svart)Känns lite väl lyxigt att ta med vår koppartermos när vi är ute med båten. 


På nätet fyndade jag en bra, randig topp från Gant. Alla som läst Ebbas bok "säker stil" vet att man kan ha en vit och marinblårandig topp till det mesta. Egentligen behöver jag rensa i min garderob, har en hel del som är lite, lite för stort bl.a. en hel del märkeskläder ex Odd Mollykoftor. 

Jag har nyss kommit hem från bio med minstingen. Bredvid oss på bion satte sig svågern och barnens kusin. Ett kul sammanträffande att vi bokat samma bio och dessutom platserna bredvid varandra.
Vi hann att planera det sista inför nyår efter bion och sedan följde kusinen med hem hit. Vi köpte semlor till fikat, vilket var uppskattat.

Ha en fin eftermiddag och kväll!
Kram Stina

7 kommentarer:

  1. Fina fynd du gjort. :-) Här blev det en quiltad jacka för halva priset. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. kratt* Ja, några flådiga saker kom inte jag hem med.. Jag köpte merinoulls-innervantar (det var ett långt ord...)och nya handtag till längdstavarna. Nu börjar snön falla utanför fönstren, så det var nog någon mening med mina inköp :)
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Va??? Semla redan. Du är allt lite galen du. Snygg pyjamas, har sneglat på den i reklamfilmerna. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Har inte fyndat. Mina garderober och byrålådor är sprängfyllda. Dags för rensning.

    SvaraRadera
  5. En god semla sitter aldrig fel hi hi! Som grädde på moset efter all julmat, puh...
    Fina saker du fyndat, bäst att passa på nu!
    Kram till dig och en god fortsättning.
    Titti

    SvaraRadera
  6. Grattis till bra köp. Men semla nu! Såg saffranssemlor innan jul. Men jag väntar till januari.

    Stor KRAM och God fortsättning! Anna

    SvaraRadera
  7. Härliga fynd du gjort. Och semla, mums!! Så gott. Hoppas du får en fin dag. Kram Annika

    SvaraRadera