Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

onsdag 7 december 2016

Fröken i Söder- julklappstips

Visst är det roligt att kunna ge bort något personligt i julklapp?!
Jag beställde fina julkulor från zanniz@live.se och fick nyss ett kort på dem innan hon postade dem.
Det blir en personlig touch i granen.

Annars är det full fart! Slutar min ettåriga ledarskapskurs nästa fredag och har dessutom slutklämmen på terminen. Jag och dottern åker till Indien efter jul så det är lite att fixa med det också. Vi ska hälsa på min gymnasiekompis som bor där med sin familj. Maken behöver jobba så han och grabbarna stannar hemma.
Ha en fin kväll! 

4 kommentarer:

  1. Vad fina och personliga julkulor. Vad skönt att din utbildning snart är klar och vilken spännande resa du och dottern ska iväg på. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Så fina kulor. Hon har gjort mina också och är så himla nöjd. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Jättefina och kul idé!

    KRAM Anna

    SvaraRadera