Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

lördag 20 juli 2013

Förvaring

Efter en dag på loppis var det skönt att få komma hem till härliga familjen S på middag. Vi fick väldigt god mat som jag tyvärr glömde ta kort på.
Idag tänkte jag tipsa om bra förvaring till t ex hall och/eller groventré.

Här visar jag lite tips från vår integrerade groventré/ tvättstuga.
Som de flesta har jag mängder av sjalar, har försökt att lägga dem i inne/ svala och mer vinter/ute sjalar.

Korg  Maj Åhléns 129 kr

Varma sjalar som jag förvarar i källaren vår och sommar

Över hatthyllan i groventrén har jag två metallkorgar där vi förvarar sådant vi använder ofta:
I mannens: keps och solglasögon
I min: mobilhållare till armen och keps
Korgarna är nog egentligen tänkt som en mindre fruktkorg, men jag tycker att de passar till annat också

På Em- möbler hittade vi en praktisk bänk som är skön att sitta på och ett fack till varje barn inuti.
Innehållet i facken byts ut efter säsong. 

Ingen vidare ordning, men sakerna ligger i alla fall i rätt fack. Barnspärr finns på locket, så när man ska stänga måste man trycka på en "spärr"
Matta: Rusta

I detta skåp förvarar vi extranycklar, ficklampor mm
Vi fick det i inflyttningspresent förra året av familjen S, som vi varit hos idag

Skåp: Dixie



/ S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar