Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

torsdag 11 juli 2013

Man måste nog hålla vad man lovat....och en uppskattad leverans

I ett litet svagt ögonblick lovade jag äldsta dottern att hon skulle få sova i tält på onsdagen(igår). Att det skulle vräka ner regn fanns inte riktigt med i beräkningen.
Tur att någon i familjen(ej jag) är uppfinningsrik. Vi reste tältet på vår stora altan och det blev en lyckad tältövernattning.
Vi hoppade dock förtältet.
Idag har det varit riktigt höstrusk i stan, har passat på att göra lite ärenden och plockat lite hemma.





I går fick jag leverans av första klassens delikatesser. Har en snäll morbror som köper direkt av en fiskare på Västkusten och fryser in åt mig. I går kom min syster med 4 kg havskräftor som jag ska koka och lägga ut ett gott recept på. Så här såg det ut när vi åt kräftor senast:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar