Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

onsdag 10 juli 2013

Toppen var toppen

När jag var på besök hos min syster för några veckor sedan, visade hon mig en fin topp på nätet. Hon hade sett toppen på en arbetskamrat och jag tyckte den var i min smak. Perfekt även under en kavaj i höst.
Förra veckan kom den hem och i kväll blev det premiär tillsammans med jeans och högklackat. Jag begav mig in till stadens torg för en bit mat och dryck med f d arbetskollegor. Väldigt kul att träffa alla!
                                      Finns även svart
                                                Topp hm.com 249 kr( under  rubriken: blusar)
                                                 Väldigt fina guldknappar i ryggen
                                                 Favoritskorna- finns även utan rosett. Bombay Lights(Clarks). Med dem kan man gå långt, dansa hela natten etc, utan att få skoskav! En väl värd investering!


Idag har jag också varit ute och åkt båt, dottern med kompis har åkt ring efter båten. Det var uppskattat!
                                       Fint väder på förmiddagen

och sedan kom regnet...................
Positivt är att man slipper vattna i trädgården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar