Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

söndag 7 juli 2013

Om det börjar regna....

är jag minsann beredd! Ny regnkappa och nya matchande stövlar. Regnställ är väldigt praktiska när man ska ut och leka eller i skog och mark, men ibland vill man ha något "snyggare".
T ex när man ska gå på konsert, till jobbet, cykla till en tjejmiddag etc
Detta är mitt nya "kit"!
 Stövlar från Tretorn i citymodell. Både med blixtlås och snörning. Väldigt sköna, är verkligen så nöjd!

Ny regnkappa från Etirel(Intersport).
Denna var tyvärr slut i min storlek i närmaste Intersportaffär och på nätet. Som tur är har jag snälla vänner. Min kompis C köpte den i Karlstad och skickade den på posten till mig, det kallar jag omtänksamt!

Nu hoppas jag självklart inte att det ska regna, utan hoppas på sol, båt och bad även denna vecka.

Hoppas att ni haft en bra dag i solen!

P.S. För er som inte är lika "tråkiga" som jag är, fanns jackan i en jättefin gul färg också. D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar