Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

tisdag 10 september 2013

Väldigt mycket fina saker och en supertrevlig dag....TACK alla!

I lördags när jag firande min kommande födelsedag kom mina allra närmaste vänner, familj och släkt hit. Det var väldigt roligt att ha ett "litet" kalas och träffa alla eftersom jag är bortrest när den riktiga födelsedagen är(fredag). Jag fick en present som är hemlig till den 18-19 oktober, då min bästa vän Emmelie kommer och "kidnappar" mig och en annan vän som också fylller 40.
Det ska bli kul och jättemysigt att åka iväg med två toppentjejer!

Om ni är nyfikna på vad jag fick, kommer här lite bilder. Jag fick otroligt mycket fina blommor, champagne och presentkort..nästan så att man kunde tro att jag fyller 100!
Tusen tack till alla som kom och satte guldkant på min födelsedag. Jag är otroligt tacksam för min familj, släkt och alla underbara vänner!

Fat Mateus

Vas Svenskt tenn

Armband Sophie by Sophie. För Childhood

Träningskläder Stadium

Cykel Monark- Modell från 1908..passar en gammal dam som jag

Etanollykta, Spa på Öland, ljuslyktor, och glasaskar Iitalla
Kanna Artilleriet
Ring Edblad(bild kommer, men jag har bytt mot en mindre storlek som inte kommit hem)
Termos Stelton i koppar
 Nu ska jag jobba lite, börja packa och mentalt förbereda mig för några dagar utan barnen...ska bli skönt och jobbigt på samma gång. Man lär ju längta efter dem lite grann...

4 kommentarer:

  1. Då passar jag på att säga GRATTIS i örskott!!!
    Massor av fina saker du fått :-)
    Tyvärr hjälper inte sån salva, har redan provat...
    Men nu ska jag få remiss till hud och hoppas på bättre besked där...
    Ha en superhärlig tripp nu!
    Kram Anna
    Ekenäsliv

    SvaraRadera
  2. Tusen tack!
    Synd att inte salvan fungerade, hoppas det går bättre på hud.
    Ha en bra vecka och helg! Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Såååå mkt fint!! Kram Cecilia

    SvaraRadera
  4. Tack för fina armbandet! Kram

    SvaraRadera