Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

fredag 13 september 2013

Från min fina prinsessa...

Innan vi åkte i väg till vår weekend i Palma blev jag uppvaktad av barnen: De hade köpt presentkort i en klädaffär, ritat teckningar och tejpat lite här och där.
Min fina lilla tjej hade själv sparat i hop till en underbar och jättestor lykta från Dimoda. Hon tog med sig pappa O och köpte för egna pengar. Oj, vad glad och rörd jag blev! Hon hade dessutom skrivit ett fint kort att hon älskade mig och att jag var världens bästa mamma.
Så fina ord och handlingar bär man med sig länge..ska även titta på kortet de dagar man inte är bäst utan bara pest.....;-)
 Hur många skor behövs egentligen under en weekend? Svårt att säga, men om man illustrerar med ett uttryck blev det:
X+6=8   (6 par skor enligt bild samt ett par på fötterna och ett annat redan nerpackat i väskan)

Ha det så bra!/ S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar