Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

lördag 14 september 2013

Palma

Överlevde fyrtioårsdagen utan några större kriser. På dagen blev det poolhäng med en god bok. Har även hunnit läsa ytterligare en bok under helgen "Bedragen" av Katerina Janouch. Den var bra, bättre än förväntat.
Min feel-goodbok blev "Hundar, hus och hjärtats längtan" av Lucy Dillon.
Hotellet ligger på en höjd med utsikt över hamnen ; Porto Pi.

Shoppade en fin klänning på Zara. Perfekt sommarklänning som är fin, men inte för fin(om ni förstår vad jag menar...)

Maken överraskade mig med middag på Ribello, Emilio Ingrossos restaurang.
 Säga vad man vill om Emilio, men maten var i absolut världsklass.
Topp tio av det godaste jag ätit, ever!!!
Jag tog carpaccio till förrätt och en räkpasta till varmrätt. Maten intogs tillsammans med iskall och torr cava.
Utsikt från hotellet

Klänning med skärp, Zara



Pastan

Palma by night
Nu blir det lite tapas. I morgon bär det av hemåt igen. Längtar till mina tre "gullungar".
Ha en skön lördagkväll!/ S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar