Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

torsdag 19 september 2013

Nu är det (snart) fredagsmys....

Har du inte sett TV- serien "Våra vänners liv" kan jag varmt rekommendera den. Finns som box och även på Dreamfilm. En riktigt bra serie om fyra killkompisar som befinner sig i olika faser av livet. Serien är i tio delar och passar både kille och tjej(även för tanter och gubbar;-) )

Våra vänners liv- Från SVT
Några barn kommer nog bli glada när jag tar fram fredagsmyset i morgon. Nu när hösten är här vill man baka mer och jag överväger även att göra en äpplepaj kväll. Vi får se om jag orkar..
Chokladbollar. Bordstabletter Svenskt tenn. Fat Jelly bean

Lite blandat strössel och pärlsocker
Jag brukar göra chokladbollar efter Per Mohrbergs recept, men byter ut 2/3 av kakaon mot O´boy. Detta gör att de blir mer barnvänliga.
Har också skrivit inbjudningskort till Piratkalaset som den blivande fyraåringen ska ha nästa helg med sina dagiskompisar.(Jag säger dagis, inte förskola...inte alltid så poppis)
Ha en riktigt bra torsdagkväll!/ S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar