Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

fredag 20 september 2013

Oj vad jag blev överraskad..

Idag var det dags för det sedvanliga fredagsfikat. Vi turas om på jobbet. Det är trevligt och alltid en överraskning om vad det blir för gott.
 I personalrummet blev jag firad med sång, blomma och ett fint halsband. M hade även gjort en god plommonkaka. Tack till alla snälla arbetskamrater för allt det fina jag fick.
Smycke Edblad


Orkidée med fint mönster
Min mans moster och mamma var här efter jobbet och fikade, det blev äpplepaj. Fick "palla" några äpplen av grannen eftersom jag glömt att köpa(Hoppas det är ok, bästa grannar J och D?!)

Passade även på att fynda varsin fleece till de två äldsta på Stadium. 99 kr/ st, nästan gratis!

Efter detta var jag och Ove(hunden) och tittade på stora tjejen som hoppade på sin ridlektion. Hon var så duktig!
I morgon ska jag chocka kroppen med lite tidig träning! Ha en skön fredagskväll!/ S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar