Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

torsdag 26 september 2013

Tjejmiddag igår och inredning idag

I går var jag på tjejmiddag. Vi träffas var sjätte vecka hos varandra under en vanlig vardagskväll.
Vi tillbringade kvällen hos J, som hade dukat fint och bjöd på smaskig caesarsallad  som man fick plocka i hop själv med både kyckling och räkor samt en god efterrätt.
Här är en bild på J:s goda Caesarsallad. Porslin: Mateus
Så här fint bord väntade oss när vi kom
 I kväll har jag haft ett litet inredningsparty här hemma. Några vänner kom hit för att titta på fina saker från "Living and Room"
Jag bjöd på lite blandat: smothies, äpplepaj, bröd mm och även vinbärskakan nedan.

Fat: Jelly bean

Så här såg fikabuffén ut

Här är ett litet smakprov av det som såldes
Vad köpte jag? Det visar jag i ett annat inlägg, men det blev både ett fat, kuddfodral och ett smycke.
Snart är det helg, vad hittar ni på?
Här blir det  bl a barnkalas och släktkalas för vårt mellanbarn som fyller 4 år på söndag. / S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar