Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

söndag 13 oktober 2013

Pollykaka mm

I dag testade jag att göra en Pollykaka. Det var många saker i som jag gillar: polly, choklad och cashewnötter.
Här är receptet och lite bilder. Kakan blev väldigt god.
Pollykaka, Fat Mateus


Tallrik Önskabutiken, Rosa skål Mateus, Underlägg Svenskt tenn

Jag har även lyckats att få ett getingstick i pekfingret...inte så bra när man ska skriva på datorn, så jag hoppas att det går bra på jobbet i morgon.

Vi tog ju lite bilder på barnen i går. Jag gillar egentligen inte att lägga ut kort på barnen(förutom från avstånd), men jag gör ett undantag eftersom Jessica Cronholm och Petra( C petras photografy)tog så fina bilder.




Eftersom de två små var helt annat än stilla är jag grymt imponerad över bilderna vi fått hitills!
Ska bli spännande att se alla bilder om ett par veckor. Perfekt till julkort, förstoringar till julklapp mm
Vill ni få kontakt med fotograferna kan ni maila mig för deras telefonnummer, det går att få fina utebilder ett par veckor till.
Maken var också med på några bilder, men avböjde publicitet på bloggen;-)
Nu är det dags att fortsätta flytten av växter i trädgården. I kväll blir det god fiskgratäng, återkommer med recept och bilder i kväll eller i morgon. / S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar