Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

tisdag 1 oktober 2013

Ringen..och lite bus

Som jag berättade tidigare fick jag en fin ring från Edblad när jag fyllde år av M och J. Eftersom jag har supersmala fingrar fick jag byta den till en XS som kom igår.
Idag matchade jag med armbandet jag fick av min kära make på alla hjärtans dag för ett par år sedan.

Ring Edblad Armband Heiring
När jag hämtade ringen hade affären Mairo 30-50% på vissa saker så jag passade på att köpa ett par saker från Rice.
Rice
Efter en lång dag med jobb, varit handledare åt några kollegor på en annan arbetsplats, föräldramöte på dagis och tillbaka till jobbet igen har jag nu landat i soffan. Kunde inte låta bli att busa med min kollega..undrar om hon blir förvånad när hon kommer till jobbet i morgon?!
Kollegas glasögon, mitt bus..
Ha en bra kväll! Nu blir det Hollywoodfruar./ S

2 kommentarer: