Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

onsdag 2 oktober 2013

Världens godaste snacks...

Den godaste typen av snacks som inte är godis är de sötsalta mandlarna som finns på Hemköp. Det tråkiga är att närmaste Hemköp ligger 7 mil från Kalmar, men jag brukar få ett gäng av min syster eller också köper jag själv när jag är i Billdal och hälsar på.
Supergoda både söta, salta och "crunchy"
Om man vill göra något annat gott kan jag tipsa om något som N och C lärt mig: 
Köp naturella cashewnötter
Blötlägg i ca 10 min(se nedan)
Lägg på en plåt med bakplåtspapper
Salta rikligt med flingsalt
Rosta i ugnen i ca 200-225 grader till nötterna fått färg
Låt svalna på plåten ett tag

Cashew i "badet"



Skor från Ecco
 Just nu är maken och hämtar skor som jag beställt från FootWay. Jag har dåligt med högklackat, så jag köpte två par. Ett par beiga och ett par svarta. Bilder från Footways hemsida.

Skor från Tamaris


Återkommer med lite bättre bilder när jag testat skorna. Hoppas att båda paren passar! 

Maken och mellankillen har också varit och vaccinerat Ove.
Ove skötte sig på djursjukhuset!
/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar