Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

torsdag 3 oktober 2013

Hallon till frukost...

I går kväll hade maken med sig hallon hem. Han hade fått dem av svärmor och svärfar som plockat dem i sin trädgård. I oktober! Det blev hallon som komplement till frukosten och det var uppskattat av alla.

                                               
Skål: Mateus

Efter jobbet blev det som vanligt matlagning, men vi har Linas barnkasse denna vecka och då slipper man både handla och tänka.
 I dag blev det kebab av lövbiff med tunnbröd, sallad, avokado, gurka och vitlökssås. Godkänt från alla i familjen.

I kväll var jag bjuden av gulliga Linda till ett event i den lokala Noa Noa- butiken.
Här bjöds det på visning av kläder efter stängning med rabatter och tilltugg. Väldigt trevligt och jag hade lätt kunnat handla mer än vad jag gjorde. Tur att det snart är jul så jag kan skriva en önskelista!;-)
Kvällen avslutas i soffan med lite jobb, barnen sover och maken är ute och fixar med veden som vi ska elda med i höst och vinter.

Nedan visar jag ett par av skorna som kom med posten igår.
Skor Footway, Klänning Ellos, Strumpbyxa HM
 I morgon får jag visa vad jag såg och handlade på Noa Noa.
Ha en skön kväll!/ S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar