Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

fredag 4 oktober 2013

Fredag igen

Nu är det fredag igen. Veckorna går väldigt fort, men det gör ju helgen också. I dag blir det bio för mig och killarna. Vi ska se "Flygplan". Vi har också planerat in lite fotografering av barnen i morgon och trädgården behöver också skötas om.
Nästa vecka ska jag åka fyra dagar till Danmark med jobbet, så jag ska försöka ta det lugnt i helgen.
Som jag berättade igår var jag på NoaNoa efter stängning igår. Nedan följer lite inspirationsbilder och även mina fynd.
Många tjejer var där. Den grå omlottblusen i bakgrunden är något jag får köpa sen(=en annan månad)

Gott tilltugg under shoppingen

För den romantiska

Fina plånböcker och dekoration

Noa Noa

Fint skyltat/upphängt med roliga stilleben

Det jag köpte: Blus och 2 linnen. Skåp Carl Malmsten(arvegods), Koffert(gammalt arvegods)
Önskar dig en härlig helg!/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar