Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

torsdag 21 november 2013

Fröken planera

När det gäller att planera är jag nog rätt "störd". Maken och jag har redan börjat prata om resor, renovering i huset mm inför nästa år. Vad det blir är inte helt klart, men det lär säkerligen bli en vecka i Cervia(Italien) eftersom vi har en bra hotellkontakt där och trivs på stället. Vi brukar åka i mitten av maj och det är så härligt att möta sommarvärmen. Vore kul om några kompisar också ville hänga med på en vecka med sol, bad, shopping men framförallt god mat och dryck.
Vi har även pratat om Eurodisney, men inget är bestämt än.
Här är lite bilder från hotellets pool, stranden, staden och det goda vinet.
Om man åker till norra Italien kan man tjäna en del på att boka hotell och flyg separat.




Vi har gott om uteplatser hemma, men jag skulle vilja ha en större på framsidan helst med ett utomhusspa...visst ser det härligt ut?! Man kan ju få drömma lite..
Nu blir det snart lite shopping i stadens modehus. De har kvällsöppet med förmånliga erbjudanden, så jag hoppas att jag hittar lite fina klappar.
Ha en bra kväll!/ Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar