Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

fredag 22 november 2013

Shoppingkväll på Hansa city

I går var jag och en kompis på shoppingkväll här i stan. De flesta butiker hade fina erbjudanden och det blev ett par saker till dottern(som jag inte visar) och ett par saker till mig själv. Passade på när det var 30% på Gina Tricot. Visar även ett par plagg som jag kan önska mig i julklapp.

Blus som jag ångrar att jag inte köpte...

Snygg kavaj till t-shirt och svarta jeans/byxor

Festklänning, fanns även i svart.
 Nu kommer mina inköp för kvällen:
Snygg top som fick följa med hem. 

T-shirt som också fick följa med hem
I kväll väntar middag hos goda vänner och en konsert med Strömstedt och Freud. Ska bli spännande att se vad de har att bjuda på.

Ha en skön fredag!/ Stina

1 kommentar:

  1. Jag var förbi Gina tricot, såg en massa snyggt!
    Låter som en trevlig kväll ha så kul
    Kram Sandra

    SvaraRadera