Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

lördag 2 november 2013

Vad man gör en ledig dag...

I går var jag ledig från jobbet. Förmiddagen spenderades i skogen med inköpt fika. Barnen och hunden tyckte det var mysigt att samla pinnar, fika och springa runt. Maken slutade vid lunch och då blev det en joggingtur för min del tillsammans med en god vän och Ove(hunden). Vi hann även med sista gräsklippningen(hoppas jag).
Skogen på Stensö

En liten knatte sprang runt och hittade på bus!
 När mina vänner var hos oss i torsdags fick vi förutom gott vin och trevligt sällskap, något väldigt smaskigt!
 Salta lakritsstänger doppade i choklad och flingsalt, perfekt till kaffet.
Mina vänner vet vad jag gillar!:-) I Kalmar finns stängerna på Gerdas.
Fat Indiska, Bordstablett Gekås(under 10 kr!)
Idag var jag uppe tidigt och tränade. Resten av dagen blir nog relativt lugn, regnet öser ner här i Kalmar.
Har kollat runt lite på julklappar. Många av barnens är redan avklarade. Detta är något jag önskar till mig själv:
Halsband.: Nyckelbarn. Pengarna går till Stadsmissionen.
Ha en härlig lördag!/ Stina

1 kommentar:

  1. Vilket fint nyckelhalsband. Känns även bra att pengarna går till bra ändamål. Gillar presenter med eftertanke.
    Kram och tack för din kommentar på min blogg.

    SvaraRadera