Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

måndag 31 mars 2014

Fröken i Söders stora vas

En jättevas behövs inte så ofta, men när man vill ha gladioler, lupiner, påskris och liljor är det så trist att behöva kapa av dem för att få plats i en lämplig vas.
Jag hade turen att hitta en fin på Cervera. Den fanns i två storlekar och jag valde den största. Vasen fanns i hur många färger som helst. T o m i guld om man gillar det.


 Har du gott om vaser hemma eller är det bara till en viss sorts buketter ex tulpaner, rosor mm?
Önskar dig en fin kväll! Kram Stina

9 kommentarer:

  1. Superfin vas och alltid bra att ha en högre modell. jag har en "gammal" olivgrön vas från mitt barndomshem. Perfekt för höga blommor...
    Snygg träningsväst också, skulle jag behöva en ny då min gått sönder i dragkedjan...
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Snygg vas! Här finns det då alldeles för mycket vaser…å då har jag ändå sålt av på loppis…
    Ha en bra vecka!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Hallå där!
    Vilken fin vas!
    Jag har alltid vaser i fel storlek..;) En riktigt hög behöver jag också hitta.
    Jag hittade en i glas på plantagen men glas blir ju så tråkigt efter ett tag.

    Å vilka fina planscher. Jag har 2 st, båda med fjärilar och jag tycker jätte mycket om dem..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Snygg vas! Här fattas alltid rätt vas till buketten man får. Men din såg riktigt bra ut.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Väldigt snygg vas. Här har jag ont om vaser, men det är liksom ingen prio ett att shoppa hihi. Kram

    SvaraRadera
  6. Har hur många vaser som helst men aldrig rätt till buketten man får......Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Det var en fin vas. Jag har nästan inga vaser alls faktiskt. Det märks när jag någon gång får buketter. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Det där var en fin vas! Jag skulle verkligen behöva fler vaser, både stora och små.
    Ha en riktigt bra helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera