Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

torsdag 27 november 2014

Fröken i Söder- Lite vintergrönt

I helgen köpte jag lite vita hyacinter som jag planterade i ett fat på fot som jag köpte på loppis för 40 kr.
Visst är det fint att plocka lite från skog och trädgård och sätta lite grupper på trappan och inne i huset?!


När jag plockade svamp senast fick jag med mig några granstumpar som jag satt i små vaser b la på gästtoaletten.

Jag skulle gärna vilja ha några kvistar med lärkträd med små söta kottar så bor ni i Kalmartrakten och vet vart det finns så får ni gärna tipsa(eller plocka ett par kvistar till mig).
I morgon kommer jag hem så då blir det ett längre inlägg om vad vi gjort och sett.
Kram Stina

3 kommentarer:

  1. Så fint du har gjort!
    Jag måste plocka in olivträden nu tror jag....
    Hoppas resan varit bra!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jag ska ordna lite på trappan i helgen (hoppas jag) jag sprang på en kvist lärkträd förra året, jag var ute på en jogging runda och fick springa med kvisten hem i handen!

    Hoppas du haft en trevlig resa
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Så fint du har gjort...du är piffig du. Kram Anette

    SvaraRadera