Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

fredag 14 november 2014

Fröken i Söder- olika inredningsstilar

Fredag igen, mysigt med en helg framför sig. Våra kvällsgäster blev sjuka(maginfluensa) så vi har bjudit in våra trevliga grannar istället.
Morgondagens middag är också inställd p g a att den familjens barn är sjuk. Jag tror att det blir mat på stan eller dyligt i morgon istället. Många verkar vara sjuka nu, kanske p ga av vädret som blivit kallare?!

Träningen denna vecka blev två löprundor, bättre hoppas jag att det blir nästa vecka. Har inte kommit ut på någon längre runda över milen på länge, men det kommer hoppas jag(helst i år...).

Visst är det roligt att läsa och kolla på inredning?!
Alla har olika stilar, personligen gillar jag en mix av gammalt och nytt. Gärna neutrala väggar och möbler med lite färg på kuddar och inredningsprylar.

I Kalmar och i flera delar av världen har en vanlig villa orsakat så stor uppmärksamhet att mäklarfirman Pontuz Löfgren AB blivit både nedringda och sajten "överbefolkad".
Varför? Jo, titta på bilderna nedan vad som döljer sig i den vanliga Myresjövillan.
Säljaren av detta hus har verkligen gått "all-in" på sin inredningsstil inspirerad av "Alien" och "Rovdjuret".
Samtliga bilder är från mäklarens hemsida; Pontuz Löfgren AB. Vill ni se film på huset kan ni kolla på ett klipp på barometern.se. Ni kan även se fler bilder på mäklarens hemsida.







Inte min stil direkt,  men säkert ett himmelrike för en riktig filmnörd!
Nu blir det till att fixa middag tills grannen kommer.
 Ha en härlig kväll! Kram Stina

3 kommentarer:

  1. Jag har sett denna villa på FB. Helt otroligt! Lite cool även om jag inte skulle vilja ha det så hemma hos mig. Men jag tycker det är lite cool att man vågar leva sin stil fullt ut.
    Jag hoppas du får en skön helg och att ni klarar er från sjukdomar.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också inredning men det var lite väl va? tyckte jag nog haha. Hoppas ni får en trevlig kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Jaa smaken är som baken! Härligt att gå all in!
    Som svar på din fråga, Orup var fantastisk, love him!

    Ha en fin helg utan krassligheter får man hoppas då med alla sjuka.

    Kram Jenny

    SvaraRadera