Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

lördag 27 december 2014

Fröken i Söder- Veckans träning, lite rea och nyårsmenyer

Veckans träning har gått väldigt bra! Tänk så mycket träning man kan klämma in när man är ledig.
Detta har hunnits med i veckan:
Söndag: Trippelpass(45 min indoor, 45 min cirkelgym och 45 min spinning)
Julafton: Joggingtur 6 km
Juldagen: Yoga
Idag, lördag: Gymcirkel

I går var vi och kollade in rean en sväng, men jag hittade inget i klädväg. Nu är jag mer sugen på nyheter än reafynd.
Jag hittade lite julpynt på Happindoor på Baronens köpcenter. Jag brukar alltid passa på att köpa lite nytt pynt på rean.

Allt detta jag hittade kostade totalt 100kr.
Oftast glömmer jag bort mina fynd till kommande jul och det brukar bli en positiv överraskning när jag öppnar jullådorna.

Jag vet att det finns ett par som vill ha tips på nyårsmenyer och drycker, så här kommer lite tips på både dukning, drycker, tilltugg och menyer i väntan på att jag ska spika årets meny.
Här hittar du recept och menyförslag från 2012
Här hittar du dryckestips och ett gott tilltugg med dadlar
Här  hittar du menyn från förra året inklusive tilltugg före och vid tolvslaget
Här är dukningen från förra året
Här hittar du bilder på mat mm från förra nyår

Ikväll blir det lite mys med familjen innan jag drar i väg på en liten tjejfest.
Kram Stina





6 kommentarer:

  1. Smart att köpa julpynt på rean. Fina fynd du hittade. Härligt med så mycket träning också. a det så trevligt på tjejfesten. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Helt klart är det nu man ska köpa julpynt och papper till nästa års julklappar.
    Så duktig du är med träningen!
    Hoppas du är en toppenkväll med tjejerna!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  3. Åh, vad duktig du är! Blir helt klart inspirerad! Mitt nyårslöfte innebär bland annat att jag ska komma igång med träningen, har helt tappat den för tillfället....känner att jag vill känna mig stark igen!
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  4. Du är så flitig,,,,jag var ute idag och det var riktigt tungt. inte bra att hålla upp. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Jag klämmer in en massa träning och med strålande väder blir det ordentliga power walks! Jag fick fodrade träningsbrallor i julklapp det bästa jag haft på mig i träningsväg! Nu vill man bara ut mer,..
    Hoppas du hade en trevlig kväll med vännerna
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Vilket vackert julpynt! Önskar att jag var lika flitig som du med träning, speciellt så här efter julhelgen :) Men jag nöjer mig med lite promenader! Kram Åsa

    SvaraRadera