Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

lördag 28 februari 2015

Fröken i Söder- anmäld till Vasaloppet nästa söndag

Veckans träning har gått sådär. Det blev tre pass, men mellan söndag-tisdag han jag inte träna något(jag orkade inte heller...)
Det blev yoga i onsdags, en löprunda igår och gymcirkel i morse.
Jag anmälde mig till Vasaloppsspinningen på gymmet nästa söndag. Man startar kl 8.00 och cyklar tills förste man är i mål i Mora, cirka fyra timmar. Musik varvas med storbilds-tv under hela "loppet".
Jag ska på 40 årsfest dagen innan så jag kommer att ta det lugnt på något av dem, antingen festen eller spinningen...;-)
I kväll ska jag på tjejfest, 35-årsfest, fast jag kan avslöja att födelsedagsbarnet fyller i början av december och jag tror minsann att det snart är lika nära 40 som 35...fast kul ändå att man kan ha en fest i efterhand.
"Födelsedagsbarnet" har gjort om en del hemma och resultatet av detta kan man se i senaste numret av "Family Living". Farbror D som målat våra dörrar, mitt skolskåp och ett bord här, har målat om deras skåpsluckor.
Jag hittade en jättefin kruka och blomma på Blomsterlandet som jag tar med till presenten. Visst är det fint med hortensior?!


När jag kom hem ångrade jag att jag inte köpte ett par likadana krukor till mig själv, visst var den fin?!

Ha en fin lördag! Kram



6 kommentarer:

  1. Låter som en kul grej, Vasaloppsspinning :-).

    Kul med kalas!!! Man kanske ska ha 35-års kalas i efterskott hihi!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Jättefint med ortensior oc krukan är tuff som bara den. Lycka till på vasalopps spinningen. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. De är verklige jätte fina. Kram anette

    SvaraRadera
  4. Fin hortensia o kruka, jag köpte likadant igår, se på bloggen idag. 😊 Va kul med vasaloppsspinning. 😊 kramizz Laila

    SvaraRadera
  5. Vad hurtig du är! Man cyklar ju jääääääääättelänge ;-) Lycka till!
    Hortensior är fina, speciellt kul att man kan plantera ut dem sedan!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Jag ska oxå köra Vasaloppsspinning. Det är kalaskul.

    SvaraRadera