Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

torsdag 26 mars 2015

Fröken i Söder- på besök i mathimlen

I går kväll åkte jag och en annan tjej ett par mil norrut och sammanstrålade med några vänner(som även varit fd kollegor). Vi brukar ses några gånger per år och äta hos varandra.
Vi bjöds på en massa goda varma och kalla smårätter, många skratt och lite allvar.
Det var så mycket gott att välja på att man inte riktigt visste var man skulle börja....soppa, filorullar, salamipizza, fylld paprika, rödbetschips mm......





Jag tycker det är en jättebra idé att träffas en vardagkväll; det blir inte så sent och vardagen känns direkt mer festlig.
Ha en bra kväll! Jag ska förbereda lite jobbfika, det är min tur i morgon. Kram Stina

7 kommentarer:

  1. Gud så gott det ser ut! :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Men åh så gott det ser ut, förstår att du var i mathimlen.
    Mysigt att träffa gamla kollegor.
    Fin kväll till dig
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Å himmel så gott! Nu kurrar det rejält i min mage... får väl bli en skorpa då... ;) Kan inte lägga mig hungrig då somnar jag aldrig.
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej hej!

    Ååå va gott det där såg ut!
    Å sååå himla mysigt med tjejträff.
    Bubbla o babbla det är grejer det och precis som du säger är ju en vardagskväll jätte bra....hmm...måste nog dra i hop ett gäng jag med snart.
    Kraaaaam Katarina

    SvaraRadera
  5. Verkligen mysigt med tjejmiddag mitt i veckan, ser supergott ut! Hittade hit till dej via en annan blogg, måste kika runt vidare här inne hos dig och din trevliga blogg!

    SvaraRadera
  6. Man ska verkligen utbyttja vardagskvällarna!
    Lovely att ha varit i mathimlen!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Men mums vad gott! De där våfflorna med rom och grejor ser extra goda ut!
    Verkligen kul med tjejkväll! Jag ska på en på lördag.

    Kram Malin

    SvaraRadera