Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

söndag 31 maj 2015

Fröken i Söder- Mors dag

Idag är det Mors Dag och jag hoppas att alla mammor får en extra kram, slipper att laga middag och kanske får en bukett eller en liten present.
Förra året fick jag en ansiktsbehandling- väldigt uppskattat!
Innan jag åkte fick jag ett fantastiskt fint kort av fyraåringen som han gjort på dagis. Dottern har skicket ett gulligt mms också.


Jag antar att dagisfröknarna sagt att han skulle skratta på kortet;-)
Jag hoppas att alla mammor får en fantastiskt fin mors dag!
Kram Stina

2 kommentarer:

  1. Sötnos!
    Och gud så gulliga svar på frågorna.
    Jag blir alldeles varm om hjärtat!
    Jag fick både blommor och choklad! :)
    Jobbade så någon mysfrukost blev det tyvärr inte!
    Ha en jätte mysig kväll!
    Kram!

    SvaraRadera