Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

tisdag 14 juli 2015

Fröken i Söder- från obokat till fullbokat


I förra veckan hade vi inte bokat något annat än Roxette + att syrran med familj är här som vi kommer hänga så mycket som möjligt med. 
Nu har vi fullt upp kommande veckan, vilket är skoj såklart! 
Förgylla tillvaron med goda vänner fastän inte vädret är på topp.
Imorgon kommer C och L som bor i Stockholm med sin lilla söta hundvalp.
På torsdag ska vi träffa min mattekompis från Värmamo med familj någonstans på Öland eller här. 
På fredag får vi besök av våra vänner som bor i Indien. 
På lördag blir det Roxette med en av mina bästa och äldsta vänner och hennes man+ att ett par till säkert sluter upp. 
Och på måndag ska jag träffa min vän som bor på Teneriffa. 

Idag blev det en tripp till Blomstermåla där mina föräldrar bor. Maken och syrrans man klippte häcken åt föräldrarna och jag fick en återbudstid hos frissan så jag blev också klippt😜

Barnen fick fina presenter från kusinerna- titta bara på detta söta bakkit som dottern fick
Jag fick söta små salt- och pepparkar


Har plockat in lite nya fräscha blommor från trädgården och satt i vaser här och där. På sommaren behöver jag inte gå till blomsteraffären för att ha fint hemma.
Ha en fin kväll! Nu ska jag snart se "Morden i Midsomer"- riktig pensionärsvarning! 
Kram Stina 
Dagens middag- kräftsoppa
Nu har jag testat att göra ett inlägg via mobilen- ska bli spännande att se resultatet! 

3 kommentarer:

  1. Fullspäckad kommande vecka med massa roligheter. :-) Härligt! :-) Du får återkomma med om det funkade bra med att blogga via mobilen, jag kan fixa texten via mobilen men inte infoga bilder tyvärr, tror att det är min mobil som inte är synkad med tekniken tyvärr. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Låter som en massa trevligheter att se framemot :-)
    Jag bloggar alltid från mobilen, bilder lägger jag in från datan, ibland är det mobil bilder så då är det bara att föra över....

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Tjoho vad det händer saker hos dig. jag blir nästan lite trött av att bara läsa. Fniss! Jättesött bak kit hon fick. Kraaaam Pia

    SvaraRadera