Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

tisdag 5 januari 2016

Fröken i Söder- hm- tips

Igår kom HMkatalogen med en del fina saker som jag tror får flytta in i vårgarderoben.
Jag är i full färd med att rensa så lite ut och lite in så det blir jämvikt....;-)
Här är några fina tips som jag fotat med mobilen: 
Fri frakt kod 3212

Blus

Jeans 
Klänning
Chinos slim
Baddräkt- har aldrig ägt en men nu är det dags
Pumps, finns även i svart
Klänning( fast vilken ful kombo med skorna på bilden till). Skor är något att satsa på i bra kvalitet. Man måste ha rätt skor till en outfit. 
Randig topp, snygg till allt 
Idag blir det pulkaåkning och en trevlig tjejmiddag! Kram Stina

5 kommentarer:

  1. Så mycket fint. Här rensas det också och det börjar snart bli dags för vårkläder även om det känns långt bort nu... Kram

    SvaraRadera
  2. Mycket snyggt! De beigea pumpsen och den blommiga blusen skulle vara fint till ikväll.

    Önskar dig en fin trettondagsafton! KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Grattis till din utbildning... jag hade tänkt mig att fynda lite på rean men knappt hunnit

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Den där blommiga blusen och de beiga pumpsen, har jag också kollat på, får väl se om de klickas hem. Men lite nya träningskläder blir det i alla fall. :-) Kramizz och ha en trevlig kväll/Laila

    SvaraRadera
  5. God fortsättning!
    Satt också och bläddrade i HM-katalogen häromdagen... Fina tips!
    Vi har också åkt pulka i dagarna. Det gäller att passa på för plusgrader och regn väntar, synd..!
    Ha det gott!

    SvaraRadera