Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

onsdag 31 juli 2013

Höstshopping och helt slut

Jag har börjat småhandla lite inför hösten. Jag gillar lite tightare jeans till fest, snyggt till både Ballerinaskor och stövlar. Jag köpte ett par svarta i storlek 38. Passar om du är 36-38. Är du mer 38-40, rekommenderar jag storlek 40. Byxa i Superstretch!! (Klicka på länken)


Jag hittade även lite annat smått och gott som jag tipsar om i morgon.

I kväll är jag helt slut eftersom jag sprungit mitt första riktiga springlopp. 
Jag har inte springtränat så många månader, men kom i mål efter 10 km på 58 minuter. 
Jag tyckte det var riktigt kvavt och jobbigt, men är så nöjd över att jag sprang Kalmarmilen.
Ett stort tack till E och S för att jag kunde ta rygg på er, J som tog kort och alla som hejade längs vägen. Väldigt proffsigt arrangemang! 
Ett glas vin är jag så värd!

Min medalj. Så glad att jag överlevde loppet att jag överväger att sova med den runt halsen!;-)
Bästa hejarklacken stod maken, dottern och dotterns kompis för, de cyklade mer eller mindre runt hela loppet för att heja!

Sov gott!/ S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar