Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

måndag 29 juli 2013

Reafynd och nya muggar

I dag hittade jag av en händelse en riktigt "riviera-chic" strandväska. Det var halva reapriset, så istället för ordinarie 299 kr gav jag 75kr. Det kallar jag fynd.
Passar bra eftersom jag och maken planerat in en höstweekend i Palma.
Väskan är stor så jag får plats med allt man kan tänkas behöva under en dag på stranden.
Hade barnen följt med hade jag fått satsa på en rejäl "Amerikakoffert"(skojar lite)
Väskan finns på Lindex.se , där de kör halva reapriset och finns även kvar i vissa butiker.

Jag har också investerat i fler Ricemuggar. De är av hårdplast och kan diskas i maskin. Perfekt till morgonjuicen, kaffet i trädgården och till barnen. Glasen är lite tyngre, så de välter inte så lätt. Jag brukar köpa ett par då och då. Muggarna finns i enfärgat och med väldigt många fina mönster. Jag tycker det är kul att blanda och har 2 av varje i fem olika mönster.
Muggarna finns på nätet .
I Kalmar finns muggarna på Önska-butiken och Mairo. De kostar 39 kr/ st på Önska


Väska Lindex "Holly and White"







Ricemugg, Önskabutiken



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar