Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

tisdag 15 oktober 2013

Boktips

Nu när höstmörkret infinner sig finns det inget bättre än att krypa upp i en fåtölj med en god bok.
Jag gillar både deckare och "vanliga" böcker och idag tänkte jag tipsa om några böcker som jag tycker är bra. Upplösningen på websidan är inte så bra, hoppas ni har överseende med bildkvalitén.
Första tipset är tre böcker av Lucy Dillon- riktiga feel-goodböcker!



 Andra tipset är serien om en barnmorska som befinner sig mitt i livet. Böckerna är skrivna av Katerina Janouch och fem delar finns utgivna.  Första delen heter "Bedragen". Böckerna skildrar en kvinnas liv med barn, män, otrohet, olika relationer i en släkt mm.
 Dagens sista boktips är serien om restaurangen "La Stella". Serien startar med boken "Smultron och svek" och är en bok om familj, svek, kärlek och relationer. Den finns i flera delar... för boken ger mersmak, jag lovar!
Hoppas ni hittar någon favorit att läsa i höstmörkret!
/ S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar