Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

lördag 4 april 2015

Fröken i Söder- just do it!

I morse vaknade jag och hade ont i höfter, rumpa och lår. Tror det kallas träningsvärk...
Tanken var att jag skulle träna lite gymcirkel, men det tog emot. Jag drog på mig mitt nya träningslinne från Stadium och gjorde det, tränade alltså.
Efter duschen tog jag till det tyngre artilleriet= hästliniment som jag smörjde in höfter och lår med. Nu känns det mycket bättre. Hästlinimentet köper jag i en flaska på Hööks hästsportaffär. Det funkar bra både innan och efter träning och luktar inte. Det innehåller arnica och kostar ca 100 kr.
Jag har hunnit med tre pass denna vecka; löpträning i söndags, långrunda igår och gymcirkel idag.

Trädgården har fått sig en första genomgång. Vi har fixat trappan på baksidan och rensat/klippt i en av rabatterna.

Jag har sovit väldigt dåligt nu när det varit fullmåne så i natt hoppas jag på att få lite sammanhängande
sömn utan konstiga drömmar och svettattacker. I natt drömde jag att jag hade löss i håret, inte trevligt alls, men samtidigt är jag glad att det bara var en dröm...Påverkas du av fullmåne?
Ha en fin påskaftonskväll! Kram

8 kommentarer:

  1. Duktig du är med träningen! :-) Här körde vi ett första trädgårdsryck igår och så fick det bli tippen idag. Skön känsla att få vara ute i trädgården tycker jag. Fullmåne.....nä ...har inte funderat så mkt över det, så nä det påverkar nog inte mig då. :-) kramizz o ha en skön kväll/Laila

    SvaraRadera
  2. Vilket fint linne, skulle jag kunna tänka mig. jag var på ett tufft pass i morse step-styrka. Sååå skönt! Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Jag tror inte det. Det skulle vara att den brukar lysa rakt in i vårt sovrum bara.... Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Jo jag påverkas av månen...
    Bra träning, själv har jag bara kört styrka, tre pass... Jag har inte sprungit på 10v, säkert tappat en hel del flås

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Bra pass du fått till! :-)

    SvaraRadera
  6. Härliga pass du fått ihop den här veckan. Ett löppass och två PW för mig plus lite styrketräning efter varje pass.. Alltid något...
    Snygg tröja med bra budskap :)
    Önskar Dig en fin fortsättning på helgen! Kram Kate

    SvaraRadera
  7. Du är ju så duktig ...hur orkar du ???
    Jag saknar ju träningen men hoppas komma igång snart igen...
    Hoppas du får en fortsatt mysig helg
    Kram Sanna

    SvaraRadera